1. Generalități
Metodele și condițiile generale sunt elaborate în conformitate cu standardele de protecție a consumatorilor, pe baza recomandărilor Camerei de Comerț și Industrie Romane și a codurilor internaționale pentru afacerile online și electronice. Totul despre implanturi (magazin online) este administrat de SC THREE PHARM SRL., un operator de e-commerce.
Administratia si adresa sa:
SC THREE PHARM SRL
Str. Evreilor Martiri nr. 4 C17 Tirgu Mures
J26/1085/29.12.2009
RO26361386
UniCredit Tiriac Tirgu Mures
Prin achiziționarea sau înregistrarea la Totul despre Implanturi, consumatorul permite comerciantului: să stocheze, să prelucreze și să utilizeze informațiile cu caracter personal transmise prin formularul web (până la anulare) în următoarele scopuri: să ofere bunuri, servicii, apeluri telefonice, SMS-uri, e-mailuri, mesaje WhatsApp sau alte mijloace de telecomunicații (mai târziu: marketing direct), sondaje, statistici.
Consumatorul poate, în orice moment (în scris sau în alt mod mai convenabil), să aleagă operatorul care suspendă definitiv utilizarea datelor sale cu caracter personal în scopuri de marketing direct. Aceste metode și condiții generale definesc funcționarea magazinului online, drepturile și obligațiile vizitatorului, ale utilizatorului și ale cumpărătorului, precum și relația de afaceri dintre comerciant și utilizator ca consumator al produselor din magazinul online.
2. Accesibilitatea informațiilor
Comerciantul se angajează să fie întotdeauna la dispoziția utilizatorului:Informații despre identitatea comerciantului (în special, în cadrul companiei și direcția sa socială și numărul de înregistrare în care este înregistrată compania);Informații de contact care permit utilizatorului să comunice rapid și eficient cu comerciantul (adresa de e-mail etc.);I privind caracteristicile esențiale ale serviciilor oferite de magazinul online, inclusiv serviciile post-vânzare și garanțiile;
Informații privind disponibilitatea produsului la serviciul magazinului online, oferind:
Forma și condițiile de livrare a produselor sau serviciilor, în special locul și timpul de livrare;
Informații privind metoda de plată;
informații privind termenul în care contractul poate fi retras și condițiile de retragere;
informațiile privind posibilitatea returnării articolelor, precum și în ceea ce privește cand va apărea utilizatorului, rambursarea;
informații despre procesul de reclamație al utilizatorului și informații despre contactul cu clientul și punctul de contact.
3. Securitatea datelor cu caracter personal
Comerciantul utilizează mijloacele tehnologice și organizatorice adecvate pentru a proteja transmiterea stocării datelor cu caracter personal și a plăților.
Sistemele online autorizate sunt responsabile pentru autorizații sigure și tranzaciții ale cardurilor de credit. Autorizațiile cardului de credit se efectuează în timp real, cu verificarea imediată a datelor în bănci. Informațiile cardului nu sunt stocate pe serverul comerciantului.
Pentru securitate, utilizatorul este, de asemenea, responsabil pentru asigurarea securității numelui și parolei lor și protecția corespunzătoare a software-ului și antivirusului de pe computerul lor.
3.1. Colectarea datelor cu caracter personal
Atunci când comandați în magazinul online (site-ul) sunt necesare: numele complet, adresa completă, numărul de telefon mobil și e-mail.
În scopul de a face cereri, SC THREE PHARM SRL poate răspunde utilizatorilor prin e-mail, posta, telefon mobil, camere de chat, etc și să colecteze următoarele date: prenume, nume, data nașterii, sex, e-mail, adresa de livrare, telefon mobil și măsurătorile corporale.
3.2. Colectarea datelor cu caracter personal
Ori de câte ori accesați site-ul, datele personale, cum ar fi numărul de acces la pagina web, timpul de acces, articolele vizualizate etc., sunt adnotate automat (nu ca parte a înregistrării). Informațiile sunt utilizate pentru statisticile companiei și pentru a îmbunătăți conținutul și securitatea paginii.
Utilizatorul poate împiedica colectarea datelor cu caracter personal prin cookie-uri folosind setările corespunzătoare în browser-ul său de internet.
Atunci când utilizatorul nu este înregistrat, datele non-personale sunt colectate și de servicii: cum ar fi Google Analytics, Iprom, AdServer etc. care instalează cookie-ul pe computerul utilizatorului. Aceste servicii nu notează niciodată date cu caracter personal prin intermediul cookie-urilor, utilizând setările corespunzătoare din browserul dvs.
4. Protecția minorilor
Comerciantul unui magazin online nu acceptă comenzi de la o persoană care știe sau suspectează că este minoră, fără ca comerciantul să aibă o comandă/permisiune expresă din partea părinților sau tutorilor săi.
Fără permisiunea părinților sau tutorilor, comerciantul nu acceptă date cu caracter personal de la minor și nici nu va emite informațiile primite de la copil unor terțe părți, cu excepția cazului în care acestea provin din partea părinților sau tutorilor săi.
5. Responsabilitate
Comerciantul face tot posibilul pentru a asigura actualizarea și corectarea informațiilor publicate în magazinul online, deși proprietățile produsului, timpii de livrare sau prețurile se pot modifica rapid, iar comerciantul în anumite ocazii nu va putea corecta datele publicate în magazinul online în timp util. În astfel de cazuri, comerciantul va notifica schimbul și vă va permite să respingeți/anulați comanda sau să schimbați comanda.
Deși comerciantul încearcă să furnizeze fotografii exacte ale articolelor disponibile în magazinul lor online, toate fotografiile ar trebui să fie luate ca simbolice. Fotografiile nu oferă caracteristici ale produsului.
6. Condițiile de achiziție și cumpărare a magazinului online
Datorită naturii cumpărăturilor online, oferta de produse online adesea se schimbă și se actualizează rapid. Prin urmare, pot fi produse erori, în cazul în care acest lucru se va intampla, vă rugăm să ne anunțați prin office.medicale@threepharm.ro. Vom încerca să rezolvăm situația cât mai curând posibil.
6.1. Timpul de livrare
Timpul de livrare a mărfurilor din depozit durează, de obicei, 1 până la 4 zile lucrătoare catre adrese din Romania. Cu toate acestea, clientul poate, prin intermediul magazinului online, să verifice data estimate de livrare a fiecărui articol. Toate articolele din magazinul online sunt accesibile într-un termen rezonabil.
6.2. Colectarea produselor
La executarea comenzii de cumpărare, utilizatorul se angajează să cunoască prețurile legate de trimiterea comenzii sale:
– Pentru achizițiile mai mici de o sumă totală de 700 lei există taxe de expediere. Pentru achizițiile cu o sumă egală sau mai mare de 700 lei, costurile de transport sunt gratuite.
Transportatorul va aviza consumatorul, data si ora livrarii (cu notificare prealabilă din partea distribuitorului prin intermediul unui mesaj telefonic sau al unui e-mail).
Există, de asemenea, opțiunea de livrare de către Fan Courier are costul de 20 lei. Comenzile primite până la ora 12:00 în timpul săptămânii vor fi livrate în aceeași zi și livrate în termen de 1-2 zile lucrătoare. Livrările nu se fac la sfârșit de săptămână și în zilele festive.
6.3. Modalități de plată
– card de credit (Visa, Maestro, Mastercard),
– cu numerar la livrare,
Dacă alegeți plata contra rambursării, sunteți de acord automat să plătiți în numerar suma exactă a comenzii în momentul livrării (pentru mai multe informații, vă rugăm să citiți termenii și condițiile noastre generale).
6.4. Prețuri
Toate prețurile din magazinul online sunt în lei și includ TVA, cu excepția cazului în care se specifică în mod explicit altfel. Toate prețurile indicate în magazin sunt prețurile produselor, care nu includ costurile de expediere (a se vedea alineatele (3) și (10). Toate prețurile se aplică în momentul contractului adjunct și nu au o valabil
6.5. Coduri (Vouchere)
• Cod reducere
Codul de reducere oferă mai multe avantaje atunci când se achiziționează prin intermediul magazinului online și are o valabilitate limitată. Codul este dobândit de un nou cumpărător, prin e-notificări, mesaje SMS sau alte mijloace. Codul poate fi emis sub forma procentului de reducere sau în sumă fixă. Codul nu poate fi răscumpărat pentru numerar.
6.6. Procedura de achiziție
6.6.1. Comanda acceptat
La plasarea comenzii, utilizatorul (clientul) primește de la comerciant prin e-mail o notificare „comanda a fost acceptată”. Utilizatorul are dreptul de a anula comanda și de a schimba conținutul acesteia prin intermediul office.medicale@threepharm.ro, tel 0737600666, in decurs de 24 de ore de la plasarea comenzii.
6.6.2. Comandă confirmată
Dacă utilizatorul (clientul) nu anulează comanda, comanda va fi procesată mai târziu. La primirea comenzii, comerciantul verifică disponibilitatea produselor comandate și confirmă comanda sau o respinge dintr-un anumit motiv. Comerciantul poate contacta, de asemenea, utilizatorul (clientul) printr-un număr de telefon de contact pentru a verifica datele sau pentru a asigura livrarea. După confirmarea comenzii, distribuitorul (Fan Courier) va informa prin e-mail data estimată a livrării.
6.6.3. Mărfuri expediate
Comerciantul va pregăti produsele comandate pentru distribuitor (Fan Courier) pentru a avea grijă de livrarea lor în termenul convenit.
6.7. Contractul de cumpărare
Comerciantul va emite o factură utilizatorului care face achiziția oricăruia dintre produsele noastre din magazinul online, cu o defalcare a costurilor și o explicație a dreptului de a se retrage din achiziție prin returnarea produsului achiziționat în condițiile specificate (a se vedea punctul 10). Contractul de achiziție este încheiat în limba romana.
Contractul de vânzare dintre comerciant și utilizator (client) este încheiat în momentul în care comerciantul confirmă comanda. Din acest moment, toate prețurile și alte condiții de cumpărare sunt fixe și se aplică atât comerciantului, cât și utilizatorului (clientului).
6.8. Returnarea articolelor
> Clientul are la termen 15 zile de la primirea comenzii pentru a informa comerciantul despre intenția de returnare. Comanda trebuie returnată comerciantului în termen de 14 de zile de la notificarea de returnare a comenzii. Clientul trebuie să returneze articolele neutilizate împreună cu ambalajul și etichetele originale. Toate cheltuielile de retur sunt suportate de client. Clientul trebuie să atașeze o copie a facturii originale și numărul de cont bancar în care comerciantul are 7 de zile, după primirea articolelor, pentru a face tranzacția sumei, fără a include taxele de livrare/taxele de expediere.
Pentru produsele defecte/greșite, taxa de trimitere înapoi a coletului este suportata de către comerciant.
>Pentru schimbarea/returnarea produselor, clientul trebuie sa trimită produsele in ambalajul original către SC THREE PHARM SRL cu Fan Courier, la una din adresele de mai jos. Este important sa se ceara numărul de AWB pentru a putea fi verificata livrarea in timp real.
>Adresele de livrare:
SC THREE PHARM SRL
Str. Evreilor Martiri nr. 4 C17 Tirgu Mures
J26/1085/29.12.2009
RO26361386
UniCredit Tiriac Tirgu Mures
6.9. Livrarea
Comerciantul va livra produsele comandate de utilizator (client) în termenul convenit, partenerul distribuitor al comerciantului este Fan Courier.
În caz de deteriorare vizibilă a ambalajului sau a bunurilor, cererea clientului trebuie făcută distribuitorului (serviciului de livrare) la primirea bunurilor. Cumpărătorul acestor bunuri nu este obligat să accepte și poate refuza expedierea în cazul în care ambalajul este deteriorat fizic, prezintă lipsa de conținut sau semne de deschidere, sau în cazul în care produsele sunt deteriorate în ambalaj ; în cazul în care cumpărătorul a acceptat pachetul, cumpărătorul trebuie să inițieze procedura de cerere direct cu distribuitorul.